Vă rugam așteptați...

Ultimele noutati din oftalmologie

fund-de-ochi-1200x627.png

Ştiaţi că… ?

Prin examinarea fundului de ochi se pot depista, cu precădere, leucemia, tuberculoza, anomalii ale nervului optic, anemii şi poliglobulii sau alte defecte retiniene.

Cristal Vision – Clinica de oftalmologie – Operație cataracta

cristal-vision-clinica-de-oftalmologie-piatra-neamt-1200x627.png

Ştiaţi că… ?

Unele boli pot fi identificate datorită manifestărilor la nivelul ochilor? Trichineloza, spre exemplu, se manifestă prin edeme la nivelul ochilor; bolile de ficat sunt evidenţiate prin culoarea galbenă în jurul ochilor; afecţiunile tiroidiene se manifestă prin ochi bulbucaţi, în cazul tumorilor cerebrale apar asimetrii ale pupilelor, iar pleoapele căzute trimit spre afecţiuni euromusculare.

Cristal Vision – Clinica de oftalmologie – Operație cataracta

cristal-vision-orbire-1200x627.png

Stiați că … ?

Pacienţii cu diabet pot dezvolta afecţiuni oculare, care pot duce la orbire? Pentru a evita aceste complicaţii, persoanele cu diabet zaharat trebuie să efectueze un consult oftalmologic complet cel puţin o dată pe an. Consultaţia trebuie să cuprindă examinarea fundului de ochi şi tomografie retiniană. Dacă se constată modificări determinate de diabet- retinopatie diabetica, maculopatie diabetica, glaucom secundar, cataracta, medicul poate decide consultaţii periodice mai dese.

Cristal Vision – Clinica de oftalmologie – Operații cataracta

interviu-optometrie-1200x630.jpg
23/Mai/2018

Clinica de oftalmologie Cristal Vision oferă un diagnostic cât mai exact al afecțiunilor oculare. Diagnosticul de bază (consultația de bază) cuprinde pe lângă diagnosticarea și tratarea bolilor oculare si măsuratorile, respectiv testele efectuate în vederea stabilirii dioptriilor, urmate în majoritatea cazurilor de prescripția de ochelari. Aici intrăm într-o gamă largă de informații: acești ochelari pot însemna lentile cu diferite protecții, cu diverse grade de subțiere, lentile cu diferiți indici de performanță cu care pacientul poate vedea bine la distanță și la aproape sau numai la distanță, respectiv numai la aproape.

Cine suntem ?

O echipa de oameni specializati pentru a veni in intampinarea problemelor oftalmologice : diagnostic cat mai exact, preventia bolilor oftalmologice, tratarea, urmarirea, vindecarea acestora.